fredag 9. juli 2010

Ukesoppsummering Oslo børs

Det har vært en strålende uke på Oslo børs. Hovedindeksen er iløpet av uka opp hele 7%, en oppgang som kan sees på som en rekyl fra oversolgte verdier. Oppgangen denne uka har overgått mine forventninger. jeg hadde på det meste trodd at børsen skulle kunne komme opp til 340 poeng. Samtlige 25 aksjer i OBX indeksen endte uka med oppgang, noe jeg uten å ha statistikk på det, tror er sjelden. Jeg har selv et prinsipp om at oppgang varsler om mere oppgang, så dette lover godt for neste uke.

Avkastninga mi denne uka har vært knallgod med fin oppgang i både MHG og NHY. Nå er jeg klar for en deilig helg, og tirsdag skal jeg i begravelse til min gode venn Erlend "Partysjefen" Rolandsgård, som valgte å forlate oss fredag 2 juli. Jeg håper du har det bedre nå Erlend, og at du er på et bedre sted. Takk for at jeg fikk være din kamerat, og at du alltid ble med ut å danse, og alle de gode middagene vi har spist sammen. Jeg dedikerer "Music sounds better with you" av Stardust til ditt minne. Kondolerer til din familie og dine gode venner.


God helg og glade kjøp og salg, long og short til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar