tirsdag 24. august 2010

Rett ned på Oslo børs!

Oslo børs åpnet idag rett ned, med samtlige aksjer i OBX-indeksen i minus. Best er Telenor med en nedgang på 0,38%, og Marine Harvest, som hvis man ser bort fra utbytte bare faller 0,4%. Over halvparten av aksjene faller mer enn 2%. Bøsene i Asia gikk i minus inatt, og Nikkei225 endte under 9000 poeng, for første gang på over et år. Dollarn styrker seg, og råvareprisene faller, det begynner å se stygt ut for aksjeeiere nå. Jeg ser etter støtte for OSE på 350 poeng. Fallpotensialet begynner nå å se stort ut, men det er jo ofte da det snur også. Hovedindeksen er nå under både 10, 20, 50, 100 og 200 dagers glidende gjennomsnitt. Jeg har uansett ikke nerver til å gå short i dette markedet med ville oppgangsdager innimellom. Mine aksjer er longs, og jeg skal holde på dem en god stund. Stoploss er hos meg romslig, men som alltid på plass!

glagla trading allesammen!

1 kommentar:

  1. Går i alle fall ikke short nå. Det er gjerne slike dager det snur, og markedet har i alle fall vist sterk vilje til å komme tilbake tidligere i år, selv etter krisefallet i mai.

    SvarSlett