lørdag 20. februar 2010

Endelig kom kjøpssignalet;)

Idag kom endelig kjøpssignalet mitt i OBX-futures. Jeg gikk long i aprilkontrakten med en gearing på ca 4,3. Blir spennende fremover, er jo bare 0,2% ned til salgssignal. Håper på oppgang på mandag! Jeg betalte 324,5 pr kontrakt!

Uka på Oslo børs har forøvring vært knallbra! Oslo børs har steget vel 5%.

Jeg vil gratulere Tora Berger, Marit Bjørgen, Emil Svendsen og Aksel Lund Svindal med gull i OL! Ikke mange land som kan skilte med 5 gull på 3 dager!

God helg til alle!

8 kommentarer:

  1. fin side Habit og tak for avis ;-)

    har du en analyse på KOA og/eller NEC .

    på forhånd tak .

    gratulere med de mange guld Norge , forsæt med det ;-)

    SvarSlett
  2. Hei,

    Kan du forklare kort hvordan strategien er for opsjonene du kjøper. Har aldri brukt dem selv. Har du tenkt å selge hvis de stiger mye eller venter du helt til utløpsdato? Hvilke opsjoner kjøpe du egentlig.

    R

    SvarSlett
  3. mener du obx futures eller opsjonene i MHG?

    SvarSlett
  4. Hvor kan man se porteføljen din?

    SvarSlett
  5. jeg har en porteføljeoppdatering i et og annet innlegg. Akkurat nå er den Golden Ocean Group, kjøpsopsjoner i Marine Harvest og long OBX futures med forfall i april.

    jeg handler obx-futures etter brudd over moving average, og selger ved brudd under. Hvis jeg har en god gevinst inne, vil jeg shorte en call for å låse inne litt gevinst.

    SvarSlett
  6. Hvilket MA bruker du til å avgjøre kjøp/salg? og hvor stor del av porteføljen din går til OBX futures?

    Synes dette virker som en interessant og håndfast strategi:)

    SvarSlett
  7. tror ikke jeg vil si det direkte i bloggen, men send meg en mail på habbiten@gmail.com så skal du få svar:)

    SvarSlett