tirsdag 23. februar 2010

Kjip dag på børsen

Børsen åpna bra idag, men det ble med åpninga. Bare 2 av 25 aksjer i OBX endte opp. OBX endte ned 2,3%, og jeg fikk dermed salgssignal i OBX-futures. Tapet medregna gearing ble på ca 3,8%. Jeg valgte å beholde Golden Ocean og Marine Harvest, da disse investeringene ikke er like kortsiktige som OBX-futtene. Depotkontoen slanka seg ikke mer en ca 3% idag, og det er jeg fornøyd med, kunne jo gått mye verre. Nå er det bare å sitte å vente på nytt kjøpssignal i OBX.

Er ikke så gøy å skrive om nedgang, så jeg avslutter dette innlegget med en gang!

Happy trades!

1 kommentar:

  1. Kjedelig ja, men var kjekt å sitte med QEC i dag ihvertfall ;). Jeg fylte på ved ekstra kjøpsignal litt over 20, som du også fikk frem i din TA av den. Så jeg får gi en halv takk til deg.


    Ha en fin dag på tross av kjedelig nedgang.

    SvarSlett