tirsdag 16. februar 2010

Knall dag på Oslo Børs!

OBX-indeksen endte idag opp 2,48%! Børsen ble godt hjulpet av oljeprisen som er på vill ferd oppover, og lett olja står akkurat nå i 77 dollar!

En kan trygt si at jeg traff godt med mitt kjøp i GOGL igår. det eneste jeg er litt irritert over, var at jeg ikke kjøpte flere aksjer. GOGL steg idag hele 9%, og det har faktisk aldri skjedd meg før at en aksje har steget så mye rett etter at jeg har kjøpt den. MHG fikk også en god stigning idag, og endte opp over 5%. Depoet mitt har idag en oppgang på 6%, noe som er gledelig.

REC fikk idag juling pånytt, og falt tilbake 5,3% til 23,1 kr. Den drar selvfølgelig med seg Orkla ned. QEC har idag utløst kjøpssignal i henhold til min teknisk analyse, og veien til 30 kr ser nå ikke ut til å være lang.

SP500 er akkurat nå opp 1,2%, vi får håpe oppgangen hoder helt inn til mål.

Med videre oppgang imorgen vil jeg anse bullfalgget mitt på OBX som en fulltreffer, og veien til 400 poeng på OSEBX som staket ut.

Happy trading allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar