mandag 8. februar 2010

Ny nedgang på Oslo børs

OSE fortsetter nedgangen, og har til nå idag vært ned så mye som 3,2%, men har nå hentet inn litt av tapet, og er nå ned 2,3%. Når børsen var på sitt laveste idag, lå OSE på 340 poeng, da hadde jeg ganske lyst til å ta en sjanse å gå inn på OBX futures, men jeg tok ikke sjansen. Jeg trader etter en strategi, og det ville vært dumt å rote bort egenkapitalen på å spille lotto, når jeg tror strategien min kan komme til å tjene meg mye penger. DAX (tysk børsindeks) har stort sett hele dagen holdt seg i pluss og oljeprisen har ikke falt nevneverdig heller, derfor skjønner jeg ikke stort av dagens fall.

Jeg håper nå korreksjonsspiralen på OSE er over, men jeg tør ikke tro noe som helst. Børsen har det med å overreagere både opp og ned, og spesielt OSE som er en ganske så volatil børs. Jeg har troa på at vi er i et bullmarked så lenge OSE er over 310 poeng, og ned dit er det akkurat nå ca 9,8%, så for min del har vi litt å gå på, selv om fondet mitt får endel juling hvis vi skal helt ned dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar