lørdag 6. februar 2010

Sterk avslutning på Wall street

Det ble en sterk avslutning på Wall street fredag kveld, markedet styrket seg med 2% fra LOD (low of day), og alle tre ledende indekser endte i pluss. S&P500 er nå 4,5% over 200 MA, det laveste siden Juli 09. Jeg opprettholder uansett mitt bullishe syn på markedet så lenge vi er over 200 MA. Lett olja fant støtte rundt 70 dollar, og steg ca 2 dollar til 71,87 de to siste timene av handel. Dollarn styrket seg kraftig, og står nå for første gang på 5 måneder i 6 norske kroner. Det gir en oljepris på 431 norske kroner, og det tror jeg er nok til å tjene penger for de fleste oljeselskapene på Oslo børs.

Ellers vil jeg anbefale d-seven fra FreeTradingVideos. (link under)
Han legger ut teknisk analyse av S&P500 daglig, og lager i tillegg en weekend edition.

http://www.freetradingvideos.com/vlog/default.asp

Depotkontoen min har denne uken en oppgang på 3%, og hittil i år en oppgang på 8%. Det synes jeg er bra med tanke på at Oslo børs har en nedgang på 8,6% hittil i år.

Og et tips til: Dagens Næringsliv gratis i 3 uker.

http://avis.dn.no/ext/campaign/0905LOKAL/


God helg til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar