onsdag 3. februar 2010

Første innlegg

jah, mitt første bloginnlegg;)

I denne bloggen skal jeg skrive om hva jeg gjør i finansmarkedet (mine posisjoner), hva jeg tenker om utviklingen på norske og enkelte andre børser, og legge ut mine tekniske analyser av diverse aksjer. Jeg vil ikke legge ut hvor mye innsats jeg har i diverse posisjoner, men jeg vil skrive hvor stor prosentandel av porteføljen min det utgjør. Jeg har til nå holdt på med børs og finans i 2 år, og jeg har vært med på både bratte oppturer og nedturer, men det er først nå jeg begynner å få ordentlig peiling på hva jeg driver med, selv om det fortsatt er mye å lære. Jeg er glad i risiko, men satser aldri mer enn jeg har råd til å tape.

Portefølje 2. februar 2010

Royal Caribbean Cruises inngang 119,62 kr kurs 160,40 kr avkastning 34,1% 52% av portis
MHG0C4,75 (opsjon) inngang 0,35 kr kurs 0,6 kr avkastning 71,4% 11% av portis
NSG0C13 (opsjon) inngang 0,20 kr kurs 0,13 kr avkastning -35% 2,5% av portis

Holberg Norge (fond) inngang 310,13 kurs 313,74 avkastning 1,2% 33% av portis

Happy trading allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar