torsdag 4. mars 2010

Børsen i minus

Børsen har idag åpna litt i minus. Det har foreløpig vært en god uke på børsen for meg, med kjøpssignal i OBX-futures og en god oppgang i Golden Ocean. Depotkontoen min som helhet har nå 18% avkastning for 2010, det synes jeg er knallbra med tanke på børsens utvikling i år.

Jeg kan godt se for meg at oslo børs kommer til å ligge en god del høyere ved slutten av mars enn nå. Tekniske indikatorer har begynt å bli bullish, og jeg synes ikke marko skuffer noe særlig heller. Håper flere enn meg klarer å tjene penger i dagens marked!

Happy trades!

3 kommentarer:

  1. 18% er utrolig bra:) Spennende å følge med på dette her. Selv er jeg opp 11% hittil i år og er knallfornøyd med det.

    Ser en del gode tekniske signaler nå, så har økt eksponeringen i aksjer nå. Så får vi se hva mars har å by på :)

    SvarSlett
  2. Kjempe avkastning.

    Hvilke verktøy bruker du til teknisk analyse.

    SvarSlett
  3. til norske aksjer bruker jeg bare netfonds sine sider. de er enkle og greie. har ikke tatt meg råd til å invistere i et decent program enda, men lurer på å kjøpe amibroker.

    SvarSlett