fredag 26. mars 2010

tilbake:)

nå har jeg hatt en liten pause fra blogginga, men børsen har bestått likevel:) jeg har hatt grei oppgang i alle mine posisjoner de siste par ukene, og jeg har tatt levering på MHG aksjene jeg hadde opsjon på:)

Portefølje nå: Golden Ocean, inngang 9,6
Marine Harvest inngang 4,75
Long OBX futures@320 poeng.

Blir å komme endel tekniske analyser fra meg de neste dagene, tenker jeg starter med OBX, NHY, STL og FRO.

Avkastninga den siste uka for meg er 6% og hittil i år 26%. Målet mitt er 1% i uka, og foreløpig ser det ut for at jeg kan klare det i 2010;)

Happy trading allesammen!

3 kommentarer:

  1. Takk det samme! Håper på noen gode oppdateringer framover :)

    SvarSlett
  2. Imponerende avkastning:) Blir spennende å følge med videre.

    SvarSlett
  3. Tide å begynne å blogge igjen? Ville vært fint med noen flere gode leser over sommeren! :)
    / websøk.no

    SvarSlett