tirsdag 9. mars 2010

Verdens børser faller.

Børsene rundt om i verden faller idag. Oslo børs er som vanlig en av dem som faller mest, likeledes som den er en av børsene som ofte stiger mest. Hovedindeksen er ned ca1%.

Jeg ser nå etter støtte på 330 pong for OBX(ref teknisk analyse OBX). Hvis OBX skulle gå uinder 330 poeng idag, så betyr ikke det at jeg er skråsikker på at vi skal ned til 308 poeng, men jeg mener det er godt mulig. Av aksjene i OBX-indeksen er 4 aksjer opp og 21 aksjer ned. REC er mest opp med 3,6% og DNO er mest ned med -3%. Når det gjelder mine aksjer så er GOGL ned 1,8% og Marine harvest ned 0,4%.

Jeg har fortsatt troa på videre oppgang, og holder på alle mine posisjoner! Det er i øyeblikket 3% ned til salgssignal i OBX-futures, så jeg håper virkelig ikke vi kommer dit idag, det hadde blitt dyrt!

Bare å komme med forslag til nye OBX selskaper å ta en teknisk analyse på.

Happy trading!

2 kommentarer:

  1. Hei Habbiten, kan du ta en vurdering av Songa?
    Si gjerne litt om selskapet om du kjenner til det, de meldte jo ny kontrakt i går og har vel en ledig rigg til på markedet.

    SvarSlett
  2. jeg skal ta en teknisk analyse av songa ikveld eller imorgen. ettersopm jeg har hørt så er ikke riggmarkedet så sterkt akkurat nå, men det er i bedring.

    SvarSlett