mandag 8. mars 2010

Ny børsuke igang!

Da var uka igang igjen. Børsen har starta uka rundt 370 poeng, og hopper litt rundt mellom pluss og minus. Av aksjene i OBX-indeksen er 15 akjser opp og 10 ned. Største taper så langt i dag er REC med 3,7% tap, og største vinner er Songa Offshore med en stigning på 6%. I min portefølje så er Golden Ocean ned 2,6% idag, mens Marine Harvest er opp 1 øre. Jeg er long i OBX-futures, og for å få salgssignal må OBX ned ca 4%, så jeg håper vi holder oss over hele uka! (får kanskje støttekjøpe litt, hehe)

Dette tror jeg kan bli en vanskelig uke å være trader, forrige uke ga en knallgod oppgang, men denne uka tror jeg vi kan være godt fornøyd hvis vi i det hele tatt går i pluss. Oslo børs har nå ca 5% opp til årets høyeste notering, Wall street har bare snaue èn prosent opp til årets høy. Olja er i siget, og ser nå ut til å etablere seg over 80 USD.

Alt i alt så er jeg ikke spesielt bullish til denne uka, men hvis S&P500 setter en ny topp over 1150 så snur jeg til ultrabullish!

Happy trading allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar