mandag 15. mars 2010

Svak børsåpning

Børsen har idag åpnet ned litt mer en en halv prosent. Av aksjene i OBX er 21 aksjer ned og 4 opp. Seadrill faller pga utbytteutbetaling, og er mest ned(3%). Rec er mest opp med en oppgang på 2,5%.

Av mine aksjer er Marine Harvest ned 2% og Golden Ocean ned 1,3%.

Ved slutten av forrige uke har jeg en avkastning til nå i år på 27,5%. Det er jeg veldig fornøyd med, og håper den gode trenden på depotkontoen min fortsetter!

Makro fra USA er idag:

- USA:Empire manufacturing mars kl 13:30
- USA:Verdipapirkjøp januar kl 14:00
- USA:Industriproduksjon februar kl 14:15

Av disse anser jeg industriproduksjon som den viktigste, og jeg blir å følge godt med på hvordan markedet reagerer på tallene.

Lykke til med kjøp og salg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar