søndag 14. mars 2010

Oppdatering TA OBX


OBX har den siste uka beveget seg ganske pent imellom 61,8 og 75% fibonacchi retracement mellom februarbunnen og januartoppen. (øverste bildet) OBX endte uka opp 0,3%, så det har vært en flat uke med konsolidering på OBX. RSI har reagert ned fra overkjøpt territorium, og er nå på 61 poeng, noe som gir rom for videre oppgang. MACD er godt i pluss og viser tegn til å begynne å rulle over. Det blir spennende å se om den klarer å holde seg over 0.

Jeg beholder mine motstand og støttepunkter fra forrige uke:
Som motstand på oppsiden ser jeg først og fremst bunnen av den brutte trendkanalen, og januartoppen på 351 poeng. Første støtte på nedsiden forventer jeg å finne på 330 poeng (50% fib). Neste store støttenivå ser jeg nede på 308 poeng (februarbunnen).

Forklaring til bilder:
Øverste bildet er 100 siste dager på OBX, og viser 20MA med blå strek, 50MA med gul strek og Fibbonachi retracement med grønne streker.
Neste bilde viser OBX fra slutten av 2008 og fram til idag. Gul strek fortsatt 50MA, rosa strek er 200MA.

Jeg er teknisk sett positiv til OBX, og forventer å se indeksen over 400 poeng i løpet av året. Hvis OBX bryter ned gjennom 308 poeng vil jeg bli nødt til å revurdere mine forventninger.

Happy trading!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar