onsdag 10. mars 2010

Dagens oppdatering!

Jeg har idag mye å gjøre på jobben og får derfor ikke skrevet så mye idag. Analysen av Songa kommer nok ikke før ikveld eller imorgen. Jeg er fortsatt positiv til QEC, motstanden på 30 kr ser ut til å være sterk, men jeg tror vi fort kan blåse igjennom den. Hvis jeg hadde hatt QEC selv så ville jeg nok flytta stoploss opp til 21,60 hvis aksjene var ment til mellomlang\lang sikt.

Børsen stiger idag, og er i øyeblikket opp 0.5%. 5 aksjer er ned og 20 er opp i OBX. Storebrand, Songa og Frontline har alle mer enn 3% stigning idag, ellers er det stort sett bare små kursutslag i hele indeksen.

Ikke noe særlig viktig makro som kommer inn idag men det kommer litt.

Månedlig rapport om verdens kornmarked fra Det amerikanske landbruksdepartementet (USDA), kl 14:30
USA:Engroslagre kl 16:00

Begge mine aksjer kan skilte med oppunder 2% stigning idag, det er jeg godt fornøyd med! (MHG og GOGL) Disse aksjene blir jeg å sitte langsiktig på, og etterhvert motta fine utbytter.

Happy trading allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar