mandag 1. mars 2010

Leserne har talt!

Ja, da er avstemminga og februar ferdig. Hele 68% mener at OSEBX ikke komemr over 500 poeng i 2010, 31% mener at vi kommer over. Selv så tror jeg at vi kommer over 500 i år, da det jo bare er 150 poeng opp dit nå, og vi klarte jo 150 poeng ifjor;) Hvis jeg hadde hatt avstemming for 2 år siden, og spurt om OSEBX skulle under 200 poeng i 2008, så hadde nok over 70% svart nei da også.

Nå er jeg klar for ny børsuke! Forrige børsuke ga depoet mitt et tap på ca 2,5%. Børsen sank 1,9%, så jeg er alt i alt fornøyd med forrige uke. Denne uka håper jeg på kjøpssignal i OBX-futures mandag (ca 1% opp) og at signalet holder seg hele uka!

Ønsker alle en fantastisk uke på børsen, og fortsatt bare å ønske seg tekniske analyser på aksjer i OBX-indeksen.

Happy trades!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar